Algemene voorwaarden – Webshop Huidzorg Delft

Prijzen

Alle vermelde prijzen zijn winkelverkoopprijzen in Euro’s, inclusief 21 % BTW en exclusief eventuele verzend- en betalingskosten. Prijzen zijn onder voorbehoud van zet- en drukfouten.
De goederen blijven ons eigendom tot deze volledig zijn betaald.
Levering en levertijd

Levertijd

Artikelen op voorraad worden na ontvangst van betaling binnen 48 uur op werkdagen verstuurd.

Verzendkosten

De verzendkosten komen voor rekening voor de klant. Wij gebruiken de volgende pakketdienst: PostNL.

Verzendkosten:
• € 7.50 voor bestellingen onder de € 75,-
• Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Wij accepteren alleen betalingen in euro’s.
Betaalmethoden:
• iDEAL(€0,29 per transactie)
• Bancontact (€0,39 per transactie)

Retour procedure – Webshop Huidzorg Delft

Herroepingsrecht/bedenktijd

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen omdat er een reden is waarom u het bestelde product(en) toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de Webshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7.50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u een retour aanmelden door contact met ons opnemen via info@huidzorgdelft.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Product ruilen

Heeft u zich vergist in de aanschaf van een productvariant, zoals de inhoud of sterkte? Het is mogelijk om een product te ruilen voor een ander. Ook hiervoor kunt u een retour aanmelden via de Webshop door contact op te nemen met info@huidzorgdelft.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Voorwaarden van retour

De rechten en plichten van een retour zijn onder andere:

Het product is ongeopend en niet gebruikt (de verpakking inspecteren mag wel). Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken, zijn uitgesloten van herroepingsrecht.

Er is geen beschadiging aangebracht na ontvangst.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te inspecteren, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Een retour aanmelden via email

De meest efficiënte manier van het aanmelden van een retour is door contact op te nemen met info@huidzorgdelft.nl.
Omschrijf daarbij de volgende gegevens:
• Bestelnummer
• Datum van bestelling
• De reden van retour (optioneel), zoals:
– Verkeerd product geleverd, vergeleken met bestelling
– Product beschadigd ontvangen
– Verkeerd als cadeau gekocht
– Anders, namelijk:…
•De gewenste opvolging, zoals:
– Vervang met hetzelfde product
– Vervang met ander product, namelijk:…
– Retourneren van ongebruikt product en geld terug

Het artikel terug sturen

Stuur het product in de originele verpakking terug naar het volgende adres:
Huidzorg Delft
Plein Delftzicht 56
2627 CA Delft
Nederland

Zodra uw producten retour zijn ontvangen en goedgekeurd na inspectie zal de retour actie worden opgevolgd in de vorm van toesturen vervangend product of geld terug.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@huidzorgdelft.nl.  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Privacy

Huidzorg Delft respecteert de privacy van alle gebruikers van onze website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.

Contactgegevens Huidzorg Delft

Huidzorg Delft- praktijk voor Huid en Oedeemtherapie
Plein Delftzicht 56
2627 CA Delft
Tel: 015-2561806
info@huidzorgdelft.nl
www.huidzorgdelft.nl

BTW nummer: NL001447709B23
KVK nummer: 54904846